srssssersssdgimvssmicdsd
  • Domov
  • Novice

Dijaki 1. OVT in 1. GT preživeli projektne dni v Bohinju

V sredo, 27. 9. 2017, smo se ob 8.00 z glavne avtobusne postaje v Velenju odpeljali proti Bohinju. Po dolgi vožnji in hitrem vmesnem postanku smo ob 11.00 končno prispeli na cilj. Razdelili smo si sobe in  razpakirali. Ob 12.00 smo se srečali z razredničarko in se povezali s pomočjo zabavnih iger. Njihov cilj je bil, da se med seboj spoznamo, kar nam je tudi uspelo. Ob 13.00 nas je že čakala vroča goveja juha in pečenka s praženim krompirjem. Po kosilu smo šli k Bohinjskemu jezeru, kjer smo se v skupinah udeležili različnih delavnic. Učili smo se veščine, kot so: orientacija, kako izmeriti višino telesa, kakšne kamnine so v Bohinju in njegovi okolici in tudi kakšno je jezero. Po delavnicah smo se hitro vrnili v svoje sobe po denar, saj smo nato šli v trgovino, kjer smo si kupili veliko dobrot. Po večerji smo po skupinah predstavili, kaj smo delali na delavnicah. Nato smo se vrnili v sobe, kjer smo prosti čas lahko preživeli po svoje. Naš razred je to izkoristil tako, da smo sošolki pripravili presenečenje za rojstni dan. S tem se je naš dan zaključil. Imeli smo se zelo lepo in upali smo, da bosta vsaj tako pestra tudi naslednja dva dneva.Drugi dan smo se že spočiti zbudili in zakorakali v nov dan. Po zajtrku smo odšli k jezeru, kjer so nas že čakali predstavniki iz agencije za šport. Med potjo smo se po pogovoru z razredničarko odločili, da se želimo najprej spustiti po jeklenici. Vsi smo se pogumno spustili po njej in se zelo zabavali. Vrnili smo se k jezeru in odšli k ogromni skali, kjer smo se preizkusili v plezanju. Po plezanju smo imeli drugi team building in nato kosilo. Po kosilu in počitku smo se vrnili k jezeru, kjer so nas že čakali kanuji. Vožnja s kanuji po jezeru je bila odlična, bili smo malo mokri, a smo se zabavali. Po vožnji po jezeru nas je čakala še vožnja s kolesi po celotnem Bohinju. Po športnih dejavnostih smo najprej počivali, nato odšli v jedilnico, kjer nas je čakala zabavna dramatizacija. Naš razred je zaigral prizor iz Naše male klinike.Naslednje jutro v petek, 29. 9. 2017, smo se zbudili in se žalostno zavedeli, da je to zadnji dan. Spakirali smo in odšli na dveurni pohod. Ogledali smo si prečudovito Savo Bohinjko in se vrnili na tretji team building. Po kosilu pa smo se počasi odpravili proti domu.

Žiga Hladin Markus, dijak 1. OVT

Arhiv

Spremljajte nas na socialnih omrežjih

Šola za rudarstvo in varstvo okolja